SERVICII DE BRANDING SI IDENTITATE VIZUALA
Cream si dezvoltam branduri unice cu impact real - analiza, strategie si design emblematic
Oferim servicii de branding și identitate vizuală complete pentru a-ti construi si consolida identitatea afacerii tale.
Când vine vorba de dezvoltarea unei afaceri de succes, identitatea vizuală joacă un rol crucial. Este asemenea unei amprente digitale a companiei, o marcă unică și recunoscută instantaneu de public. Iar astăzi, mai mult ca oricând, un brand trebuie să transmită o imagine credibilă si distinctă. Pe măsură ce consumatorii caută brandurile pe care le cunosc și în care au încredere, valoarea unei mărci devine din ce în ce mai importantă.
Agentia noastra ofera servicii de branding si identitate vizuala, viabile potrivite nevoilor afacerii tale. Folosim strategii eficiente pentru a crea si dezvolta branduri puternice care sa aduca profitabilitate. Avem o intelegere profunda a conceptului si practicii de branding. Gândim strategic și creativ în toate etapele de branding pentru a obtine o marca distinctiva, asigurandu-ne ca intelegem corect nevoile si obiectivele tale.

IMPORTANTA IDENTITATII VIZUALE
Prima impresie conteaza

- IMPACT VIZUAL. Identitatea vizuală este adesea primul lucru cu care clienții sau partenerii de afaceri intră în contact. Un logo bine proiectat și o paletă de culori atrăgătoare pot crea o primă impresie puternică cu un impact semnificativ asupra modului în care este perceput brandul.
- DIFERENTIERE. Diferențierea este cheia succesului. O identitate vizuală distinctivă te ajută să ieși în evidență în mulțime și să atrageți atenția publicului țintă. Atunci când oamenii recunosc și asociază rapid elementele vizuale ale brandului cu produsele sau serviciile oferite, brandul devine mai ușor de reținut.
- COERENȚĂ. O identitate vizuală bine definită inseamnă coerență în toate aspectele comunicării brandului. Acest lucru contribuie la recunoașterea brandului, întrucât elementele vizuale devin familiare și sunt ușor de identificat în diverse contexte, de la site web și materiale de marketing până la ambalaje de produse și documente interne.
- MESAJ SI VALORI. Elementele vizuale ale identității de brand trebuie sa transmita mesaje specifice și sa evidențieze valorile companiei. De exemplu, culorile și simbolurile alese pot sugera angajamentul față de mediu, inovație sau calitate. Astfel, identitatea vizuală nu este doar o chestiune de aspect, ci și o modalitate de a comunica cu publicul.
PROCESUL DE CREARE A UNUI BRAND
1.
BRIEF
Iti trimitem un chestionar menit sa ne ajute sa iti cunoastem afacerea sa identificam obictivele, audienta tina, valorile si personalitatea brandului.
Ulterior vom stabili o discutie de aprox. 1-2 ore pentru clarificare si pentru a obtine o perspectiva cat mai completa asupra nevoilor si asteptarilor tale.
2.
STRATEGIE DE BRAND
Pe baza brief-ului pe care il conturam impreuna, dezvoltam strategia de brand.
Pornind de la analiza competitiei, definirea audientei tinta, personalitatea si pozitionarea brandului stabilim tonul vocii de brand si trasam linia de design pe care vom construi intreaga identitate vizuala.
3.
LOGO DESIGN
Etapa implică brainstorming, schițe și experimentarea cu diverse idei grafice. Cream 3 concepte de logo design pe care le vom dezvolta in mai multe etape, pentru a obtine varianta care corespunde exact viziunii clientului
Prezentarea conceptelor creative se va face pe mock-up-uri reprezentative pentru domeniul de activitate.
4.
IDENTITATE VIZUALA
Dezvoltam toate elementele vizuale ale brandului pentru a crea o imagine unica si coerenta si pentru a face usor de recunoscut de catre publicul tinta.
Concepem designul pentru materialele de marketing offline si online: carti de vizita, foi cu antet, mapa de prezentare, pliante, afise, brosura de prezentare, semnatura electronica si designul site-ului web.
5.
MANUAL DE IDENTITATE
Stabilim o serie de reguli pentru menținerea coerenței brandului și a identității vizuale a companiei.
Vei primi un document complet si complex cu reguli de utilizare a logo-ului, a cromaticii, a fonturilor, a tipului de imagini si a tuturor elementelor de design. Un manual de identitate corect realizat va facilita utilizarea corecta a identității vizuale a brandului.
6.
REALIZARE SITE WEB
Designul site-ului web trebuie sa fie coerent cu identitatea vizuala a brandului si sa fie usor de utilizat de catre vizitatori.
Oferim solutii complete pentru realizarea site-ului de prezentare incepand de la designul site-ului gandit ca o experienta pozitiva pentru utilizator (UI) pana la implementarea lui pe diverse platforme.