Ambalajul este primul lucru cu care consumatorul interacționează. Înainte să folosească produsul tău, designul ambalajului este cel care capteaza atentia cumparatorului si il determină să-l ia de pe raft.
Să fim sinceri – vânzarea de produse in ziua de astazi este feroce. Iar designul de ambalaj poate face diferența între succes și eșec.
Stim cum sa cream impactul de care are nevoie un ambalaj de produs pentru a interacționa cu clientul țintă și pentru a-l determina să aleagă produsul tău.
Are impact vizual. Un design de ambalaj atractiv este esențial pentru a captiva atenția cumpărătorilor atat în mediul virtual cat si la raft
Diferențiaza de competiție. Designul de ambalaj oferă oportunitatea de a te diferenția de concurență. Un ambalaj bine conceput evidentiază produsul tău intre alte sute de produse similare și îl face ușor de recunoscut.
Creste increderea asupra calității produsului: Cumpărătorii asociază adesea calitatea produsului cu aspectul lui. Un ambalaj are mai multe roluri si este un adevarat ambasador al brandului.
Indiferent în ce etapă te afli în călătoria ta de branding și de ambalaj, te putem ajuta.
De la crearea de ambalaje noi până la îmbunătățirea designului de ambalaj existent, lucrăm atât cu branduri noi, cât și iconice pentru a dezvolta designuri de ambalaje eficiente și uimitoare.
Pentru unii clienți, creăm logo-ul, branding-ul și ghidurile de identitate vizuala și apoi le aplicăm la ambalaj, iar pentru alții cu branduri stabilite, ne concentrăm doar pe lucrul la designul ambalajului.
Avem parteneri de încredere pentru producție și gestionăm proiectele în întregime, de la început până la sfârșit.
01.
UNICITATE
02.
BRANDING
Unul dintre cele mai importante roluri ale designului de ambalaj este capacitatea sa de a spune o poveste. Un ambalaj bine conceput nu este doar un recipient, ci o parte integrantă a mesajului brandului.
03.
MESAJ
Rafturile unui magazin sunt adesea populate cu o mulțime de produse concurente, fiecare cu propriul său ambalaj și mesaj. Într-un astfel de mediu aglomerat, este vital ca ambalajul unui produs să se evidențieze și să transmită mesajul său într-un mod clar și rapid.
Definim OBIECTIVELE: Ințeleagem scopul ambalajului, publicul țintă, identitatea brandului și mesajul pe care trebuie să-l transmită. Studiem concurența și tendințele de design. Acest proces ajută la identificarea punctelor tari și slabe ale ambalajelor existente și la dezvoltarea unei strategii de design eficiente.
Brainstorming și CONCEPTE: Exploram o varietate de idei și concepte de design, jongland cu forme, grafica și materialele potrivite pentru a transmite mesajul și a atrage atenția. Cream designul grafic, inclusiv logo-ul, grafica și alte elemente vizuale care vor apărea pe ambalaj. Aspectele cum ar fi paleta de culori și fonturile sunt alese cu grijă pentru a transmite corespunzător mesajul dorit.
Prezentare si FEEDBACK: După ce sunt conturate conceptele, se realizează mockup-uri de prezentare pentru a vizualiza cum va arăta ambalajul în practică. Acest proces permite ajustarea și îmbunătățirea ideilor.
Pregătirea pentru TIPAR: Designul final este pregătit pentru tipar, luând în considerare specificațiile tehnice, precum rezoluția imaginilor, profilurile de culoare și spațiile de tăiere. Este un proces foarte important in obtinerea calității la print.
Costul pentru un proiect de design de ambalaj variaza în funcție de mai mulți factori, cel mai important fiind timpul estimat de lucru.
Pretul pe care il percepem pentru design-ul de ambalaj este de 40 euro pe ora. Putem estima timpul de lucru necesar dupa ce avem brieful de creatie sau dupa o discutie cu clientul. Oferta de pret se calculeaza pe proiect fara costuri ascunse sau aditionale.
Email: office@graphicartdesign.ro
Tel: +40 740 048 356