Creare Identitate vizuala | Servicii Identitate vizuala
51144
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-51144,page-parent,select-core-1.2.3,brick-theme-ver-3.4,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,vertical_menu_enabled,vertical_menu_left,vertical_menu_width_290,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive
Agentie de Branding Bucuresti

Servicii de Identitate Vizuala

Te intrebi cum reușesc alte afaceri mici să atragă atenția clienților, în timp ce facerea ta trece neobservata?
Ai un logo dar simți că nu transmite profesionalism?

Sau poate ai deja o identitate vizuală, dar nu este unitara sau, și mai rău, pare învechită?
 Afla ce putem face pentru tine si hai sa discutam.

Ce este Identitatea Vizuala?

Identitatea Vizuala este haina afacerii tale. Indiferent ca poarta o camasa obisnuita sau un costum de marca, afacerea ta trebuie sa faca o impresie excelenta oamenilor. Este primul element vizual care spune povestea brandului.

O identitate vizuală bine realizată este ca o AMPRENTA digitală.
Este unică, memorabilă și recunoscută de toți.
O identitate vizuală bine realizată este ca o OGLINDA.
Reflectă valorile, personalitatea și viziunea brandului.
O identitate vizuală bine realizată este ca o VOCE.
Se face auzită, se diferențiază și inspiră încredere.
Importanta identitatii vizuale - creative thinking - GraphicArtDesign

De ce este importanta Identitatea Vizuala?

O identitate vizuală nu este un moft. Este esențială!

80% dintre consumatori recunosc că sunt influențați de designul vizual atunci când iau decizii de cumpărare

Te prezinti ca un profesionist

Un avantaj al unei identități vizuale bine realizate este că te ajută să te prezinți ca un profesionist în fața clienților și partenerilor de afaceri. Aceasta transmite un mesaj clar de seriozitate și competență, inspirând încredere și respect, ceea ce poate duce la oportunități de afaceri mai bune și la consolidarea reputației pe piață.

Obtii impact imediat

O identitate vizuală profesionistă are un impact direct asupra percepției inițiale a clienților, facilitând procesul de atragere a acestora. Identitatea vizuală este adesea primul lucru cu care clienții sau partenerii de afaceri intră în contact. Un logo bine proiectat și o paletă de culori atrăgătoare pot crea o primă impresie puternică cu un impact semnificativ asupra modului în care este perceput brandul.

Te diferentiezi de concurenta

O identitate vizuală unică te ajută să te distingi într-o piață aglomerată. Diferențierea este cheia succesului. O identitate vizuală distinctivă te ajută să ieși în evidență în mulțime și să atrageți atenția publicului țintă. Atunci când oamenii recunosc și asociază rapid elementele vizuale ale brandului cu produsele sau serviciile oferite, brandul devine mai ușor de reținut.

Ai consistenta in comunicarea de brand

O identitate vizuală bine definită inseamnă coerență în toate aspectele comunicării brandului. Acest lucru contribuie la recunoașterea brandului, întrucât elementele vizuale devin familiare și sunt ușor de identificat în diverse contexte, de la site web și materiale de marketing până la ambalaje de produse și documente interne. Te asiguri astfel ca ai o comunicare vizuală coezivă și clară pe toate canalele de marketing.

Maresti baza de clienti

O identitate vizuală puternică și coerentă ajută la extinderea bazei de clienți prin atragerea unui public mai larg și diversificat. Un brand bine definit captează atenția și rămâne memorabil, ceea ce încurajează recomandările și loialitatea clienților existenți, în timp ce atrage noi segmente de consumatori interesați de valorile și estetica brandului tău.

Cresti increderea clientilor

O identitate vizuală bine realizată contribuie semnificativ la câștigarea încrederii clienților, deoarece proiectează profesionalism și coerență, elemente esențiale pentru a inspira credibilitate. Atunci când clienții percep un brand ca fiind de încredere și bine structurat vizual, sunt mai predispuși să aleagă produsele sau serviciile acestuia, știind că se pot baza pe calitatea și integritatea oferite.

Poti cere preturi mai mari

O identitate vizuală profesionistă poate justifica prețuri mai mari, deoarece transmite calitate și încredere, diferențiind brandul tău ca fiind premium și valoros în ochii clienților.

Economisesti timp si bani

Investind inițial într-o identitate vizuală profesionistă, afacerea ta devine mai vizibilă și mai atractivă, ceea ce duce la creșterea bazei de clienți fără eforturi suplimentare de marketing. Astfel, economisești bani pe campanii costisitoare și câștigi timp prețios, concentrându-te pe dezvoltarea și îmbunătățirea produselor sau serviciilor tale.

Pachete de pret Identitate Vizuala

Hai sa iti construim o imagine puternica!

PACHET IDENTITATE VIZUALA .01

    • Start Up Brand

      0
    • 2.500 Ron
  • 3 concepte de logo design realizate pe baza briefului
  • 1 designer dedicat
  • Mockup-uri pentru vizualizarea conceptelor grafice
  • 3 seturi de revizii pe versiunea aleasa
  • Manual de brand de baza / Brandboard:
    • Logo în varianta alb/negru
    • Logo alternativ
    • Submark, watermark
    • Paleta de culori
    • Fonturi
  • Percepem doar 30% avans: avem incredere in ceea ce stim
Logo centru de înfrumusețare estetică Imagenics – exemplu pachet de identitate vizuală Start Up Brand, creat de Graphic Art Design
Identitate vizuala cu mockup cu materialele de brand create pentru firma de avocatură ISOP: logo, notepad, manual de brand, carte de vizită, plicuri personalizate, mapă de prezentare, foaie cu antet flyer

PACHET IDENTITATE VIZUALA .02

    • Business Brand

      0
    • 4.000 Ron
  • Sesiune de consultanță online 1:1
  • 4 concepte dintre care se alege logo-ul final
  • 2 designeri seniori dedicati proiectului
  • Mockup concepte pentru vizualizarea brandului
  • 3 seturi de revizii incluse pe varianta agreata
  • Creare favicon
  • Crearea pattern
  • Manual de Identitate maxim 16 pagini
  • + 3 Materiale de marketing la alegere: ex: foaie cu antet, mapă de prezentare, carte de vizită, semnatura email, cover Facebook, cover LinkedIn, template pentru postări
  • Contract de cesiune pentru drepturile de autor
  • Percepem doar 30% avans: avem incredere in ceea ce stim

PACHET IDENTITATE VIZUALA .03

    • Total Branding

      0
    • 7.500 Ron
  • 2 sesiuni de consultanță online 1:1
  • Strategie de Brand de baza
    • Analiza vizuala a brandurilor competitoare
    • Stabilirea avatarului de client
    • Definirea brandului: misiune, viziune, valori
    • Stabilirea vocii de brand
  • + Pachetul 2: Business Branding
Identitate vizuala cu strategie de brand - 7 carduri ce prezintă aspecte esențiale ale strategiei de brand: Brand Strategy, Brand History, The Vision, Experience, Our Goals, Brand Voice.

Etapele pentru o Identitate Vizuala completa

Procesul de creare a unui brand bine realizat de la inceput

01.

BRIEF

Iti trimitem un chestionar menit sa ne ajute sa iti cunoastem afacerea sa identificam obictivele, audienta tina, valorile si personalitatea brandului.

Ulterior vom stabili o discutie de aprox. 1-2 ore pentru clarificare si pentru a obtine o perspectiva cat mai completa asupra nevoilor si asteptarilor tale.

Pe baza brief-ului pe care il conturam impreuna, dezvoltam strategia de brand. Definim:

  • clientul tinta
  • personalitatea brandului
  • pozitionarea si tonul vocii de brand
  • linia de design pe care vom construi intreaga identitate vizuala.

Etapa implică brainstorming, schițe și experimentarea cu diverse idei grafice.

  • Cream 3 concepte de logo design pe care le vom dezvolta in mai multe etape, pentru a obtine varianta care corespunde exact viziunii clientului
  • Prezentarea conceptelor creative se va face pe mock-up-uri reprezentative pentru domeniul de activitate.

Dezvoltam toate aplicatiile vizuale ale brandului pentru a crea o imagine unitara si coerenta.
Astfel brandul va fi usor de recunoscut de catre publicul tinta.

Concepem designul pentru toate materialele de brand: carti de vizita, foi cu antet, mapa de prezentare, pliante, afise, brosura de prezentare, materiale indoor si outdoor.

Stabilim o serie de reguli pentru menținerea coerenței brandului și a identității vizuale a companiei.
Vei primi un document complet si complex cu reguli de utilizare a logo-ului, a cromaticii, a fonturilor, a tipului de imagini si a tuturor elementelor de design. Un manual de identitate corect realizat va facilita utilizarea corecta a identității vizuale a brandului.

Designul site-ului web trebuie sa fie coerent cu identitatea vizuala a brandului si sa fie usor de utilizat de catre vizitatori.
Oferim solutii complete pentru realizarea site-ului de prezentare incepand de la designul site-ului gandit ca o experienta pozitiva pentru utilizator (UI) pana la implementarea lui pe diverse platforme.

Elementele de Identitate Vizuala

Cele 4 elementele principale ale unei identitati vizuale

Creativitatea poate duce la o identitate vizuala remarcabila, care sa se evidentieze in multime si sa uimeasca.
In acest sens elementele trebuie sa fie clare, simple si usor de retinut pentru a atrage un public cat mai mare catre produsul si afacerea ta.
Cele 4 elemente principale ale unei identitati vizuale sunt:

01.LOGO DESIGN

Un logo bun nu trebuie sa descrie ce face o companie. Este un element de identificare si nu de explicare si is capata sensul din brandul pe care il simbolizeaza Logo-ul trebuie să fie simplu, memorabil, versatil și relevant pentru publicul țintă. Logo-ul poate fi format dintr-un nume, o imagine, o literă, o formă sau o combinație a acestora.

Afla mai mult

02.CROMATICA

Culorile pot transmite emoții, valorile și personalitatea brandului. Culorile trebuie să fie armonioase, contrastante și adaptate la contextul cultural al afacerii. Culorile pot fi folosite pentru a crea ierarhie, focalizare și unitate în elementele grafice.

Afla mai mult

03.FONTURI

Sunt stilurile de scriere ale textelor folosite în elementele grafice. Fonturile trebuie să fie lizibile, coerente și adecvate mesajului și tonului brandului. Fonturile pot fi clasificate în diferite categorii, cum ar fi serif, sans serif, script, decorative etc.

Afla mai mult

04.IMAGINI

Sunt elemente vizuale care ilustrează și completează mesajul brandului. Imaginile pot fi fotografii, ilustrații, pictograme, diagrame etc. Imaginile trebuie să fie de calitate, relevante, originale și consistente cu stilul brandului.

Afla mai mult

Identitatea Ta Vizuală merită Excelență. Noi o creăm.

Brandboard identitate vizuală Burger Hub – logo, culori, pattern-uri și fonturi create de Graphic Art Design

Portofoliul nostru creativ îți demonstrează puterea echipei noastre

Cream pentru tine o identitate vizuală unică și memorabilă

Echipa noastră este formată exclusiv din designeri seniori, nu începători

Oferim prețuri transparente și corecte, fără costuri ascunse

Respectăm termenele limită pentru a livra proiectul la timp

Colaborăm strâns cu tine în fiecare etapă a procesului

Suntem dedicați succesului brandului tău pe termen lung

Ești pregătit să îți duci afacerea la următorul nivel?
Contactează-ne acum și hai să începem!

Cream si dezvoltam branduri unice cu impact real, de peste 15 ani.

Exploreaza tot PORTOFOLIUL nostru pentru a vedea puterea de creativitate a echipei noastre.

Mai jos iti lasam o selectie din lucrarile de identitate vizuala dezvoltate de-a lungul timpului.